Tuesday, December 27, 2016

INSPIRED by__2. Nguyen Dung Bach

Nguyen Dung Bach…vagy ahogy sokan ismerik, Peti.





Az előző héten bemutatott Márkhoz kissé hasonlít Nguyen. Mindkét srác a pillanatot ragadja meg, és teszi időtlenné, visszajátszhatóvá, csak egyikük videó formájában, másikuk fényképekkel. 
Párhuzam vonható, hogy az Apple cuccok szerepet játszottak az életük azon szakaszában amikor elindultak erre. 

Mr. Nguyen…de hívjük csak Petinek, azért is érdekes számoma, mert nélküle nem ismerném Márkot sem, illetve sok más embert sem, és ma otthon feküdnék az ágyamban, mintsem a vonaton üljek, a Cool Túra Online Fame nevű eseményre tartva a sorok írása közben. …de azt hiszem van értelme ezeknek, aludni lehet máskor is (nem tudom mikor, még nem jöttem rá).


A bevezető sorok után de a tartalmi rész előtt ezúton is meg szeretném köszönni a szóban forgó srácnak, hogy elhívott anno, az első Black outomra, ahova kb fél lábbal sikerült elmásznom :D

Vágjunk is bele. 
Mint már pár sorral feljebb is említettem, az Apple cuccok nélkül lehet másképp alkult volna az útja..(lassan kétségbe vonjátok, hogy tényleg NEM fizet a nagy alma, hogy reklámozom, de ha benne van a storyban akkor benne van, sorry)
Az elmondása alapján mindig is érdekelte a fotózás, van benne valami ami megfogta. Elkezdett spórolni, hogy lehessen végre egy gépe, de végül iPhone lett belőle…vicces, hogy nagyon sokan ezzel kezdenek el fotózni, majd később váltanak dslr-re, mikor érzik a határokat. Velem is ez történt egyébként, erről ITT írtam bővebben.
2015 áprilisában a tesója odaadta neki a régi gépét, hogy próbálja ki. Egy öreg Nikon D80 volt az. Kb 1 évvel ezután találkoztunk, és még tőlem kérdezgetett objektívekről, meg a témával kapcsolatos dolgokról…nem is értettem miért, mert nem éreztem, és most sem érzem magam egy profinak. De ebből is látszik, hogy nagy alázattal csinálta, és csinálja is. A dolog paradoxa, hogy most én nézem az Ő street fotóit tátott szájjal, mert ha megnézed azokat, és kinyitsz egy magazint, akkor azt látod, hogy ott is lehetne, teljesen nyugodtan.


Ha most megnézzük, hol tart ‘szakmailag’, illetve a felszerelése, a kezdetekhez viszonyítva…ég és föld. 2 gépe van,és 4 objektíve. A pénzt szintén nem a szülők zsebéből könyörögte ki, hanem egyrészt fotózott, másrészt elment dolgozni az egyetem mellett..sokan példát vehetnének Róla!!

Emiatt, a kitartó munka miatt gyakran láthtunk képeket amiket klubboknak csinál, céges rendezvényekről készült képeket, de engem a street fotóival már megfogott. ...Előbb azt írtam, hogy munka, azonban Ő erre hobbyként tekint, ahogyan én is, mert ez őrzi meg a dolog szépségét.


Hajrá Peti, csak így tovább! 




Illetve kellemes karácsonyi ünnepeket, és boldog új évet kívánok, mindnekinek!! (az ünnepekkel kapcsolatban hamarosan olvashatjátok a magyar nyelvű írásomat itt)












No comments:

Post a Comment